Sallate greke


Kjo sallate me pelqen shume ndaj vendosa  ta ndaj me ju.Ne fakt doli nje çikez nga termat se ne Greqi nuk para e bejne me sallate jeshile , por une e futa dhe ate per te bere pakez ndryshim.

Per nje tas me sallate greke per 5 persona perdora:

1 tufe sallate jeshile te grire imet (kujdes grijeni me dore.kur grihet me thike i ikin vitaminat)

2 domate te kuqe te pjekura dhe me leng

2 kastravece

2 speca jeshile

1 qepe e kuqe mesatare

nje grusht me ullinj te zinj

250 gr djath i bardhe

1 thelb hudhre i grire holle

gjysem tufe majdanoz i grire holle

nje luge rigon

nje luge çaji piper i zi

kripe

vaj ulliri

leng limoni

Pritini domatet jo shume te vogla , pritini kastravecat ne forme rrethore dhe qepet po ashtu.Pritini dhe specat holle.Te tera keto shtojani sallates jeshile.Nga ana tjeter priteni djathin ne katrore te vegjel dhe me pas shtojini dhe ullinjte dhe djathin mbi sallate.

Ne nje tas perzini hudhren e grire, vajin e ullirit,lengun e limonit,piperin e zi,rigonin dhe kripen.Me pas hidhini te tera keto mbi sallate dhe perzijini mire.Sallata eshte gati.

Ju befte mire!

Per me shume rreth kesaj sallate: http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_salad

Categories: flash, food, healthy, kitchen art, mediterranean, photography, salad, veggie | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Sallate greke

  1. të lumshin duart e vockla Eni 🙂

  2. rrofsh E.T:)

  3. ados

    hmmm sallate greke? ne kesaj sallate i themi sallate turke…

  4. ngjajne mbase Ados

  5. Ej, Eno!

    Une e kam fiksim ta pres sallaten hollshem, po ti m’hape syte me kete punen e thikes!
    Rrofsh rrofsh!

    Sec me ke ca detaje te mrekullueshme!
    I bere patellxhanet?
    Une dje hengra patellxhanet e fundit!

  6. K.lal dhe une fiksim e kam pas po qe kur r kam mesuar kete gje nuk e aplikoj me:)
    patllixhant si bera ket jave se pertova vallaj.kete jave do i bej se s’ben me nje recete te re:)
    po anej nga ju pse mbarokan ka shpejt patllixhanat?

  7. nuk e di, po duke qene qe une shkoj ne dyqan ku zakonisht frekuendtohet nga pleqte, dhe ata bejne pazar qe ne mengjes, ma pret mendja prandaj!

    Po pra, dje provova sallaten me dore, nuk e preva ashtu sic dua…po do permiresohem.

    sa te me rriten pemet ketu, dhe do blej patellxhane qe ti lidh me spango dhe ti var te pema…eeeeee

  8. edhe mua si e çuditshme me dukej ta prisja sallaten ashtu ne fillim K.po pastaj u mesova..do mesohesh dhe ti..

  9. ia mora doren eno!
    Ah….rrofsh rrofsh!

  10. rrofsh ti:) me ke vdek me ato patllixhanet qe do varesh ne spango..te keqen e nikoqires:)

  11. kot fare

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.