Intermezzo-Mengjese ne vende te ndryshme te botes


Po ve ketu foto nga mengjese te bera ne vende te ndryshme te botes.Isha kurioze se per ke do benit me shume entuziazem?:)

Ne foton e pare mund te shihni nje foto mengjesi turk (me sakte nje mengjesi te thjesht turk se e kane zakon ata qe ngarkohen shume:) me simite me djathe).

Ne foton e dyte eshte nje mengjes francez (ne fakt i ngrene ne Islande por stili qe francez:).Me brioshin e famshem dhe kafene.

Ne foton e trete mengjes austriak.Austriaket ishin shume te famshem me llojet e ndyshme te briosheve disi me tjeter nga ata franceze.Perdornin shume fara,ereza siper ose brenda briosheve dhe them se me pelqyen shume.

Ne foton e 4t kemi mengjesin e famshem shqiptar.Per kete nuk po shkruaj me gjate dhe nuk dua ta bej pyetjen retorike se cili ju pelqen me shume;)

Categories: breakfast, coffee, food, photography, traditional | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Intermezzo-Mengjese ne vende te ndryshme te botes

  1. BC

    pa dyshim e fundit!

    Po une do zevendesoja ate buken e thekur me nje cop kulac i bo ne kushtet e shtepise (dmth vet) ose me buke misri. mmmmmm.

    (Oh, damotet jane dore me nje per uljen me 30% te rrezikut per cancerin e prostates per meshkujt)

    Nje vakt i tille dhe je ne rregull per tere diten.

  2. Shume interesant ky posti. I fundit dhe per mua, dhe pse zakonisht pi kafe per mengjes sepse nuk kam kohe.
    Gjithashtu, isha ne Shqiperi para dy muajsh edhe bleva trahana. Eshte gjeja me fantastike per mengjes.

    • flm:) ne fakt do doja te vija me shume mengjese por keto kisha te dokumentuara:)
      per trahanane te mbeshtes.me vaj ulliri shqiptar,copa djathi te bardhe te forte (mundesisht shqiptar) dhe buke te thekur te hedhur brenda çer te hash;)

  3. anamorphoseur

    Eni, mengjesin shqiptar, nëse e ke provuar atë të disa viteve më përpara, e kishim më me kalori. Mbaj mend që punonjësit e uzinave dhe fabrikave mblidheshin rreth një pilafi me paçë ose me qebab (tre apo katër). Raki ose fërnet (jo fernet branca) dhe një kafe. Dita fillonte mirë me këto kalori, që e mbronin trupin nga mundimi dhe lodhja shpirtërore.
    Të shëtisje nëpër gjelltoret e qytezave në mengjes, ishte një përmbledhje ideale e priviliegjeve që shoqëria kishte në atë kohë… era e pilafit, qofteve, rakisë dhe fërnetit përzihej me aromën e natës së kaluar, ku shpirtat gjëndeshin në errësirë dhe kërkonin pak dritë.

    • e kam parasysh ate lloj mengjesi mik , ndonese se kam bere vete se nuk e preferoja.
      p.s: sa bukur e ben komentin edhe nga ana sociale.me pelqen:)

  4. fikret

    esselamu alejkum,jam shume i befasuar me artikujt e juaj sidomos me informata per kuzhinat aziatike ngase jam dashamir i ketyre specialiteteve dhe shume i kam nne qejf.Allahu ju shperblefte.
    nese ka dikush recete per orizin Arab si pregaditet saktesisht.

    • flm Fikret per fjalet e mira.nuk e di me thene te drejten se per cilin model thua.mbase do ta zbuloj me vone dhe do te shkruaj diçka ketu.
      pershendetje,
      Eni

  5. edda78

    me pelqen ky blog! si hamese e madhe qi jam do vi ta vizitoj me shpesh🙂
    persa i perket mengjeseve…ah ajo pjata me sallate e djath te bardhe po me ben te me dale leng nga goja….POR une, fale jetes frenetike te ketushme, bej mengjes alla tirolezce si tek ajo foto e trete (hiq gjalpin, sahnen edhe paninen – keto ia lejoj vetes vetem per dite pushimi). Meqe ra fjala tek paninja, ketu, ne katundin tone, kane ca specialitete shume te mira per mengjes..ca kulecer me arra dhe rrush, krapfen me krem, marmelate & cokollate, apo strudel molle…uuuuu sa te miiiiiraaaaa jaaaaaneeee! gnam gnam. Te ra rasti ti provosh?

    • ne cilin katund je moj xhan?😉
      atehere mund te them ne i kam provuar apo jo😉
      flm per komplimentat😉

      • edda78

        Katundi im quhet Südtirol – Alto Adige (Südtirol i thone gjermanet, Alto Adige i thone taljonet…pune e ngaterruar) …eshte ajo pjese toke e perandorise hasburge qe iu aneksua Italise pas luftes se pare boterore.
        Pashe gjalpin tirolez prandaj mendova se mund te kesh kaluar edhe ketej

      • ah jo nuk kam qene ende:(
        por ate gjalpin e kam provuar ne Austri😉 shume i mire qe dhe franxhollat e kulecet e vegjel shume te mire i kishin.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

