menu e lehte me salce kosi


Kush nuk vdes per salce kosi aman:) Une per vete ngordh:)Se ku kam lexuar diku se ishte dhe ushqimi i preferuar i Adriano Celentano-s.

Ja dhe nje menu e lehte e pergatitur me salcen e kosit :

Per nje person (s’e ndaj dot me njeri salcen e kosit:D)

Nje tas i vogel me salce kosi

nje luge vaj ulliri

pak reyhan (borzilok lejla) i thate ose i fresket i copetuar

kripe

hudhra (sipas deshires)

Perzijini te tera mire dhe shoqerojini me kastravec se e rrit vetine freskuese.Dhe pastaj o burra futjuni salces.Ça te hash mi none , ça te hash:) Hajde ju befte mire!

Categories: creative, flash, food, healthy, veggie, yoghurt | 16 Comments

Post navigation

16 thoughts on “menu e lehte me salce kosi

  1. Aman o eni pse na ngacmon?
    Hudhra qelb pak, por eshte e kulmi i kenaqesise tek salca e kosit.

  2. emigrant

    Per nji person, thote? Kush ta ka fajin, pastaj? 😀 😛

    hudhra: sipas deshires, apo “me sy”? 😉

    Seriozisht, salca e kosit eshte ushqim perendie. Ne Jug e pergatisin me lekure bagetie (jo ne nape) dhe eshte vertet “c’te hash, moj nene”!!!

    Po te erdhem ndonjehere ne Stamboll, a do na presesh me salce kosi?

  3. o goce, eshte pershtypja ime, apo vertet ke filluar te lodhesh keto kohet e fundit ?
    Ps: neser çaj e djath ? 😀

  4. hehe vertet Erion:)

    Emigrant sa salce kosi te duash je i mirepritur :))Hudhra nuk behet me sy ketu se po ja le syrit ka rrezik te ngelesh jashte shpie nga qelbja e gojes:))

    E.T: po pse ore vetem gjelle do nxjerr une..nuk i ka guzhina dhe menyra e jeteses (vetem) dhe ngrenie te tilla?:))

  5. Qafsh mu Eno, si i thonë salcës ‘kosit n’italisht?🙂

  6. se di vallaj Akull e kam lexu ne shqip librin:)

  7. ANILA

    ITALISHT i thuhet panna acida.si behetsalsa e kosit e kam mesuar nga yummania.sa per hurdhat ikam lene te pa prera i kam shtypur me bishtin e thikes brenda ke salsa e mbyllur me kapak, per disa ore.Dhe para se te haj i heq hurdhat .mua me ka dale shume e mire

  8. sabina

    po si pergatitet salca e kosit ???? dikush mundet t’ma thot??? please…. baci, ciaooo🙂

  9. ada

    yammania jam Ada jetoj me burrin tim ne greqi edhe vdesim per salce kosi mir qe te gjeta cfar eshte kjo se nuk e kuptoj? ””pak reyhan (borzilok lejla) i thate ose i fresket i copetuar”” po pres pergjigje falemderit🙂

    • pershedetje Ada.cila eshte pjesa qe nuk kupton? Reyhan , eshte nje bime qe une e kam blere kur kam qene ne Turqi nuk e di a shitet ne Greqi po mbase po.ka ngjyre lejla dhe shijen e ka pak a shume si borziloku.
      kalofsh mire.

  10. ada

    e gjetaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! flm🙂🙂🙂🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

