Çokollata me mjalte


Keto çokollata jane shume te shpejta ne pergatitje dhe shume te shijshme (eh si mund te jene çokollatat ndryshe:)

 Pergatitja per 20-25 cope çokollata:

6 luge kakao

6 luge qumesht

1 luge gjalpe

3 luge (ose sa te doni ju) mjalte

Perzijni mire te gjitha elementet e mesiperme sa t’ju formohet nje lloj mase nga e cila mund t’e formoni çokollata ne forme topash te vegjel.Siper mund ti lini dhe ashtu siç jane por une per vete i vura pluhur arre kokosi dhe susam te pjekur.Siper ketyre po ti shtosh dhe ca kakao pluhur , behen klas fare…Ju befshin mire!

Categories: çokollata, creative | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “Çokollata me mjalte

  1. ersa

    prsh dhe flm per recetat e bukura qe sjell ketu.Une kam provuar shume prej tyre dhe me kane pelqyer.Tek kjo recete te une kam dicka te paqarte, kur thuhet qumesht behet fjale per qumesht te kondesuar apo te zakonshem? Flm,mbase do kesh kohe te me kthesh pergjigje se kam qejf ta provoj.:)

    • flm Ersa,
      nuk besoj se perben problem nese qumeshti eshte ose jo i kondensuar,ndaj perdor cfare te duash.

      pershendetje

  2. ersa

    flm yummania

    E provova me qumesht te zakonshem sepse perndryshe do te embelsohej shume me qumesht te kondesuar dhe ishin shume shume te mira.Flm per kete recete

  3. Na hapet oreksin:)

  4. genta

    pershendetje dhe flm per recetat e shijshme.une e provova kte recete dhe nuk munda te formoja topa te vegjel sepse masa mu be e bute shija ishte shume e mire.mos ndoshta ngaqe e bera me qumesht te zakonshem “fast milk”se masat i hodha ashtu sic i ka receta.faleminderit

  5. genta

    faleminderit per pergjigjen………ju pershendes

  6. edhe une e bera kete receten po ishte bere si e qullet dhe mendova qe te mpikset e futa ne frigorifer.faleminderit shume per keto recetat i ke me te mirat e mundshme.
    pers pergjigjen tende se cfar mund ti bej qe te mpikset .

    • flm Elvis
      sic kam thene ne nje koment me poshte mund ti shtoni me shume kakao pluhur.
      por sdq kini parasysh se kto cokollata nuk jane te tipit qe behen shume te forta.
      pershendetje.

  7. shume faleminderit per pergjigjen.gjithsesi prinderve te mi ju pelqeu dhe pothuaj te gjitha recetat tuaja i kam gatuar.

  8. vlora

    Pershendetje! Kjo esht heraa e par qe hyra ne web-in tend dhe po me pelqejn shumm recetat e tua sidomos kjoo qe qenka shumm e thjesht dhe po duket e shijshme.Do ta provoj kete recet qe tani shpresoj te me dal e mir keshtuu siq duket ne foto🙂.
    Me respekt
    V.

  9. Ann

    Psh eshte hera e pare qe hyj ne web-in tuaj ju flm per recetat

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

