Kumpiri


Kumpiri eshte nje nga fast food-ed tradicionale turke.Mua me pelqen shume.Mbase ngaqe vdes per patate.Po si behet  kumpiri?

Kumpiri pergatitet keshtu: Merret nje patate e madhe (e stermadhe me sakte:) piqet ne furre , dhe pastaj pasi e nxjerrin e perpunojne mire e mire me gjalpe dhe kaçkavall te bute derisa atp shkrijne.Pastaj mund ta mbushni me asortimentet qe doni si psh : sallate ruse, xaxiq, ullinj apo krem ulliri,sallam,salçiçe,sallatra,laker te kuqe,salce speci djeges , e ne fund majoneze e ketch up.Une per vete ve perhere vetem xaxiq (vdes), laker te kuqe dhe ullinj jeshile si dhe pak salce speci djeges.

Kalorite?Mos pyet me mire, nja 500 i ka pa frike.Une ne fakt bukosem tek gjysma, keshtu qe po qete ngordhalaqe:) dhe hani ngadale merrni ndonje me oreksssss afer :)Ja dhe kumpiri qe morra javes tjeter por jua ve ne foto.

Categories: Blogroll, food, life style | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “Kumpiri

  1. Ketu i thone patate e pjekur dhe e servirin te ngrohte te mbushur me salce bernaise te ftohte + mish pule.
    Rrezik nga Turqia e ka orgjinen.
    Cudi ama qe me gjithe gatimet turke qe kemi ne ne Shqiperi kjo mungon.

  2. e shkruajta kumpiri sepse me duket se keshtu e perdorin ne Shkoder.
    vertet çudi qe mungon kjo gje ne Shqiperi…

  3. duket shume e shijshme, do provoj ta bej.
    Kam nje propozim (apapapa si jam per propozime biznesi una). Hapim nje restorant virtual ne te dyja(te ndihmoj dhe une me recetat e mija). Ti disi e ke hapur, po ky tendi eshte free…e kam llafin te bejme ndonje pare 😛

  4. E dashur ideja nuk eshte aspak e keqe.Por mendoj se duhet te kaloje ca kohe.Sepse une per momentin thejsht po e bej per qejf kete pune dhe nuk eshte se jam shume e stervitur apo e pregatitur.Ishte nje projekt jo i menduar shume thelle,thejsht desha ta hapja dhe e hapa.Mendoj se duhet te ndjek dhe ndonje kurs gatimi perpara sepse nuk kam ndjekur ndonje dhe çdo gje e bej si t’me vije nder mend.Por do te kisha shume qejf te bashkepunoja me ty sepse me duket shume interesante dhe me pelqeu si ide..Kam pershtypjen se ti gatuan mire dhe me gusto, te pakten mesa kam vene re shijet ne ushqime , si dhe ne gjera te tjera na perpuqen ndaj pse jo??Shpresoj ta bejme ne nje te ardhme te afert…

  5. alida

    yummy…kam kohe pa ngrene patate te pjekura, filled with sower cream sometimes, butter, on top filed with crumbs of bacon, its really good.

  6. E dashur Belle..Kur te vish ketu do te qeras me nje kumpir:)

  7. Genta

    Oh, sa te mira i bejen ne Bakirkoy. Ty te lumshin duart !! po pate mundesi edhe kohe na e shkruaj rreceten e kukureceve ashtu sic behen ne Turqi .

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

