Keku i gjyshes


Kete kekun gjyshja ime e bente shpesh dhe vdisja per te.Kur ika ne Shqiperi sesi mu kujtua dhe ju qepa mamit te ma mesonte.Dhe ajo s’pertoi dhe ma beri me doçkat e saj te vogla:)

Eshte shume i veçante dhe çuditesh si behet kaq i mire me aq pak gjera qe perdoren.Ja dhe receta:

Permbajtja dhe pergatitja:

1 veze (ose 2 po te doni)

1 gote sheqer

1 gote vaj

1 luge kafeje sode buke

1/4 kg marmalate ose reçel (une e bera me reçel qershie)

miell me sy (gati 500 gr)

Rrih vezen sa te behet si shkume , me pas shtoni sheqerin dhe vajin dhe perzijini mire.Me vone shtoni miellin me ngadale duke e perzier vetem me pirun pne drejtim poshte dhe lart ne menyre qe brumi te kokerrzohet.Me pas shtoni soden dhe vazhdoni te shtoni miell me sy sa e shihni te nevojshme deri kur e tere masa te jete kokerrzuar.Ne nje tepsi pasi ta lyeni me gjalpe vini gjysmen e harxhit dhe siper saj shtoni reçelin ose marmelaten (marmelata eshte me e keshillueshme) dhe pastaj shtoni dhe pjesen e mbetur te harxhit dhe vijeni te piqet ne 175 grade C ne furren e ngrohur me pare.Pasi te jete pjekur mund ti hidhni siper sheqer pluhur.Une per vete preferova ti hedh siper leng reçeli qershie per ta bere sa me te lengshem.Ju befte mire!

Categories: creative, desert, food, fruit, tea time, traditional | 59 Comments

Post navigation

59 thoughts on “Keku i gjyshes

  1. salvatori

    I lexoj dhe i preferoj recetat e tuaja,por jane pak utopike me duket,te pakten per mua.Sidoqofte,edhe pse ne foto,duket se kane nje shije te mire.Duhet t’i shfrytezosh me mire keto dhunti qe ke ne kuzhine,me kupton besoj.

  2. Flm per keshillat dhe idete qe me jep Salvator.E kam hapur kete faqe per qejf ne fillim por me kalimin e kohes kam filluar ta shoh te arsyeshme zhvillimin e vetes ne kete fushe.Me shprese se do gjej kohe dhe mundesi te ndjek kurse guzhine dhe ta permiresoj faqen.
    Nga ana tjeter pse mendon se jane utopike recetat, une mundohem te bej gatime materialet e te cilave jane lehte te gjendura, sepse sigurisht nuk mund ti gjesh te tera gjerat ne çdo vend.Une ketu jam me fat se jetoj ne nje vend ku nuk mungon pothuajse asgje nga ana e kuzhines si ereza, perime etj etj.E megjithate siç thashe jam munduar te sjell receta qe kane permbajtje gjerash lehte te gjendura.
    Te pershendes,
    Eni

  3. atoli

    Provova receten e kekut…Nuk doli si fotografia dhe u deshperova…;-)Ndoshta rraha shume vezen dhe brumi nuk u be i shkrifet ashtu si e pershkruaje.Njekohesisht,m’u duk shume i embel me 1 gote sheqer + marmalate qershie.
    Heren tjeter shpresoj te shijoj te njejten gje qe gjyshja ofron..:-)
    Rrofsh qe na pasuron stomakun dhe qiellzen!!!

  4. me vika keq qe s’te paska pelqyer Ataol:( une s’para jam qeflie kekrash dhe embelsirash por kjo me pelqen veçanerisht.Mbase ka qene shume e embel per ty:( Provo embelsirat e qumeshtit jane me te lehta!

  5. ooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nuk ka koment per kto receta shum te mira eeeeeeeeeeee

  6. flm Florian!

  7. anila

    ciambella 250g miell ,250g sheqer, 130g uje 130g vaj misri nje luge kafeje sode,3 veze
    fillojme te rrahim vezet shtojme sheqerin i rrahim per 10 min shtojme vajin ,ujin shtojme miellin me soden. taven ne forme ciambelle e lyejme me gjalpe te pa tretur e pudrosim me miell.pastaj hedhim permbajtjen e pergatitur , e fusim ne furre (te nxehur) 180 gradi per 35 min.
    Keshilla:mielli duhet te perzihet mire me soden ,dhe gjate pjekjes ne furre mos e hapni deren e furres para 30 min respektoni temperaturen dhe kohen . PROvOJENI.

  8. flm Anila!

  9. anila

    ciambella eshte shume e pelqyeshme per femijet .kjo quhet ciambella me e bute ne bote,sepse duron 2 3 dite e bute, me thene te drejten 2 ore duron tek un .

  10. heheh ça gallate:)

  11. kjo recet e gjyshes ishte shum e mir shum e lezeqme ish flm per mirkuptim qao klm

  12. Amina gezohem qe te pelqeu:)
    klm dhe ti:)

  13. shum me plqen veq ndroni ma shpesh recetat se gati te njeta jan qdo dit

  14. flm shume , kur kam kohe i nderroj se nuk kam mundesi tere kohes

  15. Adela

    Faqja juaj eshte nje nga te preferuarat e mia, dhe ua keshilloj te gjitha mikeve te mia, sa here qe flasim per gatimet. Ne fakt, megjithese kam pak kohe per te gatuar , i kam provuar shpesh gatimet tuaja, dhe ky kek ka qene i njeri nga te preferuarit e mi.(Keseri gjithashtu ;-))
    Ju falenderoj per ndihmen!

  16. flm Adela per fjalet e mira..je perhere e mikpritur!

  17. fazile

    shum te mira recettat i kom provuar te gjitha shum te shishme klm

  18. Nora

    Pershendetje Eni uroj gjithe te mirat .Na kenaqe me kete faqe kuzhine vetem vazhdo keshtu jeni me te miret .Flm

  19. bona

    Eni, une po kerkoj per nje recete shendetlie. A ke ndonje recete te mire per te?

  20. pershendetje Bona,nuk kam ende por do ta ve kur ta bej;)

  21. jeni shum te mir te gjithe.me pelqejn shume recetat qe ju na i vini ne dispozicion ju falenderoj.

  22. flm bukuroshe:)

  23. PERSHENDETJE
    ju lumt ENI jeni shum e kujdesur
    kam provuar shumreceta prej tyre ishin shum te shishme
    dje kam pregaditur petullat ishin te shishme
    vjerrive i pelcyen shum
    te pershendet luda

  24. Pershendetje dhe punë të mbarë në kuzhinen tuaj,
    Më pëlqejnë shum reqetat e juaja vetëm nganjiher i kemi të pakuptueshme termet e artikujve të ndryshëm ,prandaj kur tna e shkruni reqeten bëni sqarimin e duhur sa i perket artikjve ushqimor si pershembull te erzat e ndryshme që i perdorni ne kuzhinen tuaj.

    • pershedetje Dusi flm per fjalet e mira.
      une ne fakt per kete arsye i jap dhe ne anglisht erezat qe nuk njihen mire ose ne latinisht qe ti gjeni me lehte pasi jo te tera kane emra dhe ne shqip.

  25. Myrvete

    Ju lumt,me pelqejn recetat e jueja do deshiroja qe ti kem ne tavolinen time.Mi dergoni ju lutem.
    Faliminderit.

    • flm Myrvete .une nuk kam nxjerre ende ndonje liber ku mund ti gjeni recetat.nese nxjerr ne te ardhmen do te ve ne dijeni ne kete blog.

  26. edvin

    keku i gjyshes doli shume i mire dhe mori duartrokitjet e gjithe te pranishmeve:), e pabesueshme cfare recete e thjeshte. Une perdora recel mani te zi, qe nuk e kisha dit qe ekzistonte, po cfare s’gjen tani neper pazar… Faleminderit Yummania

    • gezohem qe ju ka pelqyer;)
      eshte vertet i thjeshte por ka rezultate shume te mira;)
      mm me bere gizili me kete recelin edhe une s`e kam provuar ndonjehere.

  27. julia

    c far shijeje kishte e provova shum i mir

  28. Ju pershendes te gjithe antareve dhe meqe asht sot dite feste per gjithe shqiptaret,ju uroj 28 nentorin e gezofshi ditet ne liri.
    Sa per recetat i pash jan te mira keshtu po mendoj,jeni te mrekullushem,mua me pelqen te mesoj gjera te reja dhe ju jeni ata te cilet afroni laramani ,ju lumt.Deshiroj te jem antare ketu tju afroj apo marr diq nga ju,flm,klm.

  29. lumte very delicious hand …. thanks for your grandmother prescription

  30. Angjelika

    Pershendetje,ja per kete Miellin me sy dua te te pyes,sepse e bera pytjen tek Paninet me Krem Peshku, miell i zakonshem qenka apo?Sepse ne baze te emertimit tuaj Miell me sy-mendojsha qe nuk eshte i njejt,sepse ne market kam pare miell ne tipit “00″ dhe me koincidoj me kete miellin me sy,e per kete desha te sigurohem .

    • po eshte miell i zakonshem
      miell me sy perdoret per njelloj mase;)
      pra e vendos vete duke e pare se c`mase do perdoresh;)

  31. anxhela angel

    mmmmmmm sa i mire ky keku

  32. ingrid

    sa e mire !!! jammmmmmmm

  33. biondina

    hohohoh sa i mire ky keku!!!!!! ju faliminderit

  34. eja fimi

    shume shume i mire,bravo e provova dhe u kenaqem te gjithe.komplimenta

  35. shume e bukur kjo receta per kekun
    flm

  36. jehona

    i preferoj shum recetat e juaja dhe jane shume te shishme kurse ky keku eshte shume shume i mire e pelqeva shume dhe ju pergezoj per te gjitha recetat mos u derzoni dhe vazhdoni me receta te reja urime …….

  37. fatbardha

    a mund te me tregoni se si mund te hap nje faqe te ketill me receta kam shume deshir por nuk di si ju lutem me tregoni ..ju lutem……julutem…

    • fare lehte mjafton te hapni nje blog Fatbardha .tashme ka shume platforma per te hapur nje te tille.suksese.

  38. elmedina

    per sa persona

  39. linda

    per kekun e gjyshes nje gode vai ulliri o tjeter vai?

  40. olsa

    mund ta bej ne tepsi form?

Leave a Reply

Blog at WordPress.com. The Adventure Journal Theme.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 216 other followers

